Se upp med var du syns och vad du associeras med
Nyhetsrapporteringen den senaste tiden sätter ännu större press på annonsörer att synas i rätt sammanhang. Om du marknadsför dig med kontextuell annonsering kan du andas ut.
Den mycket allvarliga situationen i världen just nu präglar landets löpsedlar och förstasidor. Samtidigt florerar det mängder av artiklar som de flesta av oss inte vill att vårt varumärke ska associeras med.
Det betyder inte att du ska pausa all annonsering, däremot behöver du vara extra försiktig och se till att du har full kontroll över var dina annonser placeras. Det är just det som vi på Kobler kan hjälpa dig med. Genom att rikta annonseringen mot en trygg kontext och utesluta artiklar du inte vill bli sammankopplad med, värnar du om både ditt varumärke och dina mottagare.
Vi garanterar dessutom att du inte hamnar på några förstasidor.
Annonsera säkert
Med Koblers inbyggda känslighetsfilter kommer du alltid att kunna känna dig säker på att du aldrig kommer att hamna i artiklar som handlar om våld, terrorism etc. Med kontextuell annonsering väljer du vilka artiklar du vill länka till. På samma sätt kan du också välja bort de artiklar du inte vill att dina annonser ska länkas till, om du ser att känslighetsfiltret inte automatiskt utesluter dem.
Content Target i kombination med vårt känslighetsfilter gör att du tryggt kan annonsera även i krävande tider.
Vill du veta mer om hur du kan få ut mesta möjliga från din kontextuella kampanj?
Vi matchar annonser till
rätt kontext
Fick du inte svar på vad du undrade och behöver en hjälpande hand? Kontakta vårt Customer Support-team!