Ad Ops har blivit Customer Success
Ingenting gläder oss mer än att se våra kunder lyckas. Därför vi har bildat vårt eget Customer Success-team. Teamet, under ledning av Asbjørn Juhl-Larsen, kommer att se till att ge dig den hjälp du behöver för att nå dina mål.
Asbjørn Juhl-Larsen har över 20 års erfarenhet från försäljning, där de senaste 10 åren har varit i mediebranschen. Han började som senior rådgivare i Kobler i januari 2020, nu har han gått in i rollen som ledare för Customer Success-teamet i Norge och Sverige.
Det var helt klart för mig att Adops rollen i Kobler var föråldrad, säger Asbjørn. Adops-teamets uppgifter skilde sig från den vanliga traditionella Adops-rollen. Vi är mycket närmare kunderna och fungerar till stor del som en utökad arm för säljteamet. Så snart kampanjen är igång är det Customer Success uppgift att följa upp och hjälpa våra kunder att lyckas.
Det är därför vi idag kallas Customer Success. Vi lever för kundnöjdhet.
“För att uttrycka det enkelt: Teamet för Customer Success är bäst när kunderna är nöjda.”
Teamet har två huvuduppgifter, utbilda och supporta våra kunder för att de ska lyckas. Våra kunder uppskattar vår service och de råd vi ger för att få bästa kontextuella effekt,det kan handla om optimering eller hjälp med att lära sig plattformen.,- förklarar Asbjørn.
Vi som alla andra, är beroende av nöjda kunder och det är därför oerhört viktigt att kunden har en enkel och smidigt kontakt med oss. Med hög andel återkommande kunder ser vi att arbetsmetoden fungerar väldigt bra. Nu ska vi bli ännu bättre!
Om du har frågor eller har fastnat, tveka aldrig att kontakta dig. Vi finns här för dig!
Kobler matchar innehåll med budskap
Behöver du en hjälpande hand? Kontakta vårt Customer Support-team!